Wikipedia i URL
URL (ang. Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych.
URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.
Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator
Marketing w Internecie
Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach marketing internetowy jest jedną z głównych dziedzin działalności marketingowej właściwie każdej firmy. Mniejszym przedsiębiorcom e-marketing pozwala na zaistnienie na rynku pełnym konkurencji, z kolei dla większych firm marketing internetowy to sposób na zdobycie kolejnych, nowych klientów. Niewątpliwie ciekawym i niebanalnym sposobem na wypromowanie własnej działalności w wirtualnym świecie jest pozycjonowanie stron.
W Polsce ta dziedzina marketingu bardzo szybko rozwija się w ostatnim czasie i trzeba przyznać, że możemy zaobserwować naprawdę widoczne rezultaty, jeśli zajmiemy się takim marketingiem na poważnie. Wymaga to oczywiście wysiłku i nakładów finansowych, ale efekty są naprawdę zadowalające.
E-marketing ? jak się do tego zabrać?
E-marketing z roku na rok staje się coraz bardziej liczącym się działem działalności marketingowej. W wielu, szczególnie większych firmach powoływane są specjalne działy, w których pracownicy czuwają nad realizacją ściśle określonego planu marketingowego w Internecie. Jak się okazuje, obecnie Internet jest najskuteczniejszą formą reklamy.
Jest tak przede wszystkim dlatego, że do Internetu dostęp ma właściwie każdy, a do odbiorcy można dotrzeć bardzo różnymi kanałami, jak na przykład za pomocą portali społecznościowych. Warto pamiętać także o pozycjonowaniu stron, które jest jedną z najskuteczniejszych form promocji internetowej. Oczywiście pod tym względem warto zatrudnić specjalistów, którzy pomogą nam w realizacji naszego planu.