Krótki artykuł o sprzątaniu

z w coraz większej ilości sklepów można znaleźć takie produkty. Powstają też sklepy internetowe o tej tematyce, gdzie można kupić każdy rodzaj środków czystości tworzonych z naturalnych produktów. Jest to trend jak najbardziej

Krótki artykuł o sprzątaniu

Ekologiczne życie

Ekologiczna chemia domowa staje się znowu coraz bardziej popularna, zwłaszcza na zachodzie. To właśnie stamtąd napływa do nas fala na środki 'eko' i już teraz w coraz większej ilości sklepów można znaleźć takie produkty. Powstają też sklepy internetowe o tej tematyce, gdzie można kupić każdy rodzaj środków czystości tworzonych z naturalnych produktów.

Jest to trend jak najbardziej pozytywny i na czasie, teraz wszystko stara się być coraz bardziej 'zielone'- lodówki, pralki, żarówki więc czemu nie pójść dalej? Coraz więcej produktów będzie się chwaliła tym, że ich produkt jest przyjazny dla ludzi i środowiska- uważam, że to dobry kierunek i w pełni go popieram.


Czyszczenie podłogi w pokoju gościnnym

Pokój gościnny jest jednym z najważniejszych domowych pomieszczeń, dlatego gospodynie bardzo dbają o zachowanie czystości i porządku w tym pomieszczeniu. Sprzątanie pokoju gościnnego polega na ścieraniu kurzy i odkurzaniu podłogi oraz jej czyszczeniu. W ścieraniu kurzy i czyszczeniu podłogi pomagają ogólnodostępne środki czyszczące i zapachowe, natomiast użycie odkurzacza sprawia, że można dotrzeć do wszystkich zakamarków pokoju. Wszystkie czynności sprzątające wykonywane są kilka razy w miesiącu, najczęściej pod koniec tygodnia, a dokładniejsze porządki robione są przed wizytą członków rodziny i znajomych. Dzięki temu będą oni czuli się bardzo komfortowo, a jednocześnie stan domu, który odwiedzają zrobi na nich duże wrażenie.


Czysty biznes?

Rynek akcesoriów do sprzątania jest naprawdę spory. Z ekranu telewizora, co chwilę słychać o jakimś cudownym wynalazku, który ma usprawnić tę (niezbyt) lubianą czynność. Można się tutaj spierać, czy reklamy mopów są seksistowskie, bo przecież to praktycznie zawsze kobieta gra tu główną rolę. Sprzątających panów jest w telewizji jak na lekarstwo. Jednak zostawmy tę drażliwą (przynajmniej dla niektórych) kwestię i przejdźmy dalej. Skupmy się raczej na tym, czy te wszystkie innowacje faktycznie się sprawdzają, czy też może jest to raczej czysty (nomen omen) marketing?