Marketing drukowany

jszych nakładów w dalej korzystniej cenie. Cała kwestia ceny druku rozbija się zazwyczaj o ilość nakładu, ponieważ przygotowanie sprzętu do druku to najbardziej kosztowny proces, inne koszty takie jak papier czy tusz są drugorz

Marketing drukowany etykiety nalepki

Druk w małym i dużym nakładzie

Drukarnie głownie zajmują się drukiem dla firm w większych nakładach,a le niektóre drukarnie maja w ofercie druk cyfrowy, który pozwala na drukowanie mniejszych nakładów w dalej korzystniej cenie.

Cała kwestia ceny druku rozbija się zazwyczaj o ilość nakładu, ponieważ przygotowanie sprzętu do druku to najbardziej kosztowny proces, inne koszty takie jak papier czy tusz są drugorzędne. Dlatego właśnie większy nakład równa się niższa cena za arkusz. W przypadku druku cyfrowego koszt ustawienia sprzętu nie ma miejsca, stąd niższa cena.


Poligrafia ? dziedzina techniki zajmująca się

Poligrafia ? dziedzina techniki zajmująca się procesami wytwarzania druków. Na przestrzeni wieków zachodziły w niej zmiany, aż osiągnęła ona dzisiejszy etap przemysłowy, którego rozwój zachodzi w jeszcze szybszym tempie. Przemysł poligraficzny jest szczególną dziedziną produkcyjną ? obejmuje on opracowywanie wzorców (form drukowych) oryginałów tekstowych i rysunkowych, i drukowanie za ich pomocą kopii, w większości na potrzeby masowego odbiorcy. Jak każdą dziedzinę produkcyjną, tak i poligrafię można określić poprzez wykorzystywane technologie, charakterystykę wyrobów i powiązania z innymi dziedzinami gospodarki.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Poligrafia


DTP - cytat z Wikipedii

Dawniej przygotowanie do druku nazywano przygotowalnią lub procesami przygotowawczymi (kierunek w szkole poligraficznej nosi tę nazwę do dziś) i zasadniczo obejmowało skład ręczny (wykonywany w zecerni) i montaż (w montażowni), zakończony przygotowaniem materiałów dla drukarni w naświetlarni.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP