Warto dbać o prestiż

enie województwa zwykle jest bardzo tani i nie trzeba za bardzo martwić się o to, o której godzinie będzie można dojechać do celu podróży, ponieważ autobusy poruszające się po niewielkich odległościach jeżdżą bardzo często. Na

Warto dbać o prestiż

Przewóz osób na terenie jednego województwa

Krajowy przewóz osób wykonywany jest na terenie jednego województwa oraz na terenie całego kraju. Przewóz osób wykonywany na terenie województwa zwykle jest bardzo tani i nie trzeba za bardzo martwić się o to, o której godzinie będzie można dojechać do celu podróży, ponieważ autobusy poruszające się po niewielkich odległościach jeżdżą bardzo często.

Natomiast w przypadku przewozów organizowanych na dalszych odległościach trzeba już najczęściej dokonać rezerwacji miejsca w autobusie, żeby móc spokojnie dojechać do celu podróży bez obawy o to, że nie będzie można wyjechać o wybranej przez siebie godzinie. Poza tym taki przewóz zwykle jest przewozem przyspieszonym, a autobusy dalekobieżne nie zatrzymują się na wszystkich przystankach.


Obsługa przewozu osób niepełnosprawnych

Przewóz osób niepełnosprawnych wykonywany jest na zasadach przewozu specjalistycznego. Taki przewóz musi zostać bardzo dobrze przygotowany i obsługiwany przez specjalistów w zakresie kontaktów z osobami niepełnosprawnymi. Dzięki temu osoby niepełnosprawne mogą czuć się bardzo dobrze w czasie całej drogi i siedzieć bardzo wygodnie oraz spokojnie.

Jednocześnie przewóz osób niepełnosprawnych musi być bardzo dobrze zabezpieczony zwłaszcza pod względem tego, żeby osoby niepełnosprawne w razie ostrego hamowania pozostawały dobrze przypięte i nie musiały martwić się o to, czy uda im się utrzymać równowagę. Dzięki temu nie muszą bać się podróżowania i bardzo czekają na to, kiedy kolejny raz będą mogły gdzieś się przejechać.


podróżnych czyli o 10% więcej w

Obecnie port posiada około 50 połączeń rejsowych z portami w kraju i w Europie oraz stale rosnącą liczbę połączeń czarterowych.

W roku 2010 odprawiono 2 mln 232 tys. podróżnych, co stanowiło wzrost o 16,8% w stosunku do roku 2009. W zakresie przewozów cargo w 2010 na lotnisku przeładowano 4487 ton, co oznacza 11,7% wzrost w porównaniu do 2009 roku.

W roku 2011 odprawiono 2 mln 464 tys. podróżnych, czyli o 10% więcej w stosunku do roku 2010. W roku 2011 uruchomiono 21 nowych połączeń, oddano do użytku 6 strategicznych inwestycji.

Nad każdym samolotem, który podchodzi do lądowania dla kierunku 29 (ze wschodu), czuwa nowoczesny system ILS kat. II, wysokość decyzji (wysokość na jakiej załoga samolotu musi zobaczyć światła podejścia) wynosi dla gdańskiego lotniska 30 m., minimalna widzialność w poziomie przy progu pasa 300 m., w dalszej części 125 m., minimalna widzialność przy starcie 125 m. Dla kierunku 11 (z zachodu) obowiązują systemy RNAV, RNAV/VNAV i LPV.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Port_lotniczy_Gdańsk_im._Lecha_Wałęsy